Reklamácia a záruka
Prišiel vám poškodený alebo iný tovar alebo je s ním po pár mesiacoch nosenia niečo v neporiadku? V Bennone sa reklamácií nebojíme. Tovar u nás môžete reklamovať podľa zásad reklamačného poriadku v niekoľkých jednoduchých krokoch.
Štandardná dĺžka na vybavenie reklamácie je 1 mesiac. Pridajte sa pred nákupom do Klubu Machrov a vašu reklamáciu potom vybavíme prednostne do 15 dní. Spolu s prioritnou reklamáciou získate zľavu 5 % na všetko a ďalšie výhody.
Vyplňte reklamačný formulár
Vytlačte a vyplňte formulár pre reklamáciu. Pokiaľ si prajete poslať tovar na inú adresu ako je fakturačná, prepíšte prosím túto informáciu priamovo formulári.
Balík pripravte na odoslanie
Formulár priložte do krabice s čistým tovarom.
Balík pošlite späť
Správne zabalený balík zašlite na adresu:
BENNON Group a. s.
Třída Tomáše Bati 5658
760 01 Zlín
Česká republika
Počkajte, až vám napíšeme
Teraz už je to na nás. Reklamáciu preveríme a o jej výsledku vás budeme informovať do 30 dní od prijatia balíka.
Lehota na uplatnenie reklamácie sa vzťahuje na výrobné chyby výrobkov alebo iné chyby, ktoré neboli spôsobené nevhodným používaním, nesprávnou manipuláciou alebo úmyselným poškodením výrobku.
Reklamáciu je nevyhnutné uplatniť bez zbytočného odkladu, hneď ako sa chyba prejaví. Prípadné omeškanie pri pokračujúcom používaní tovaru môže zapríčiniť prehĺbenie chyby alebo znehodnotenie tovaru, čo môže byť dôvodom na odmietnutie reklamácie.
Napíšte nám na reklamacia@bennon.sk a všetko spoločne vyriešime.